فنجان شکسته

چای قندپهلویم آرزوست

بین‌الحَرَمین

بین‌الحَرَمین

«بین‌الحَرَمین» تو، مسیر دل و چشم است...
فرقی نکند «زائر نزدیک» تو... با دور

شعری از سید محمد سادات اخوی

پای دل عالم به حریم تو، گرفتار...
دل‌ها به تمنّای عَلَم‌های تو‌مأمور

از داغ لب خشک تو، محزون شده عالَم...
در محفل سوگت، دل غمگین شده مسرور

صیاد دل عالمی و رسم، همین است:
افتند غزالان به تمنای «تو»، در تور

«بین‌الحَرَمین» تو، مسیر دل و چشم است...
فرقی نکند «زائر نزدیک» تو... با دور

در محضر تو، هدیهٔ ما، قطرهٔ اشک است
این است همان مختصر و اندک مقدور

  • با سلام من یه بار ام نظر دادم نمیدونم درج شد یا نه 

    ولی واقعا از اینجا خوشم اومد خیلی خوبه👏👏👏

    بسیار بسیار عالیه 

    ببخشید یه سوال میتونم منم اینجا هرزگاهی شعر بفرستم آیا امکانش هست؟؟؟؟

    واقعا جای خوبیه کلی آدم چیز های خوب یاد میگیره:)

    پاسخ:
    بله کامنت شما رسیده دوست عزیز 
    دقت کرده باشید این وبلاگ کارگروه هست اصلا هدفش اینه گروهی اداره بشه 
    هر وقت خواستید شعر ارسال کنید 
  • یه پیشنهاد دارم براتون آیا اینجا کاربر ها با هم مشاعره هم میکنن؟؟؟؟؟

    مثلا یک شعر یا غزلی یا بیتی رو اینجا کامنت بزار 

    کاربر دیگه آخر هر شعر رو مثلا یه  کلمه باشه

    بتونه 

    توی اون شعری که میگه اول شعر به کار ببره 

    مسابقه ام بزارید عالی میشه

    یا مثلا کتاب هایی که اینجا میخونن رو معرفی کنن ما هم بخونیم یا رمان های علمی مذهبی ورزشی تاریخی از اینا ندارید؟؟؟؟

    پاسخ:
    مشاعره هم بله میشه انجام داد چون جمعیت مخاطبین زیاد نیست عملا فکر نکنم بشه اینکارو کرد 
    سایتی هست میشه در اون مشاعره کنید 
    در سایت شعر ناب ثبت نام کنید و در بخش مشاعره اش فعالیت کنید 
    معرفی کتاب هم از اهداف وبلاگ هست 
    به امید خدا با حمایت افرادی مثل شما وبلاگ دوباره رونق میگیره :)
  • 😂😂😂😂

    شرمنده دیگه من واقعا خیلی پیش فعالم هم توی نظر ها هم کار های علمی 

    حتی توی دبیرستان خودمون ام عضو کتابخانه بودم و اونجا حتی کتاب هارو معرفی و مرتب میکردم 

    خودمم گه گاهی میخوندم ولی الان با این وضع کرونا فکر نکنم بشه:/

    هی چشم حتما شما فکر کنم توی سایت خانواده برتر هستین دیگه من اونجا هم هستم 

    منو میشناسید؟؟؟ 

    من تازه شمارو میشناسم 

    خوشبختم از دیدنتون:)

    پاسخ:
    من نظرات دیگه رو خیلی ندیدم برای همین هم شما رو نمی شناختم در خانواده برتر 
    به نظر میرسه در بیان اکانت دارید 
    وبلاگ ندارید خودتون؟
    اتفاقا فعالیت شما خیلی هم خوبه 
    همچنین خوشحالم به وبلاگ من اومدید 
    سلامت باشید 

  • ببخشید دبیرستان نه هنرستان اشتباه شد:/

    پاسخ:
    اگه علاقه به فعالیت و ارسال نوشته و شعر دارید میتونید ارسال کنید بنده براتون منتشر میکنم البته قبلش باید حتما حیطه فعالیت وبلاگ رو کامل مطلع بشید 

  • نه راستش وبلاگ ندارم خودم نمیخوام داشته باشم یه جورایی سخته مدیریت کردنش 

    ولی خوب سر میزنم حتما به اینجا واقعا از فضای اینجا خیلی خوشم اومد  احساس میکنم 

    الان توی کتاب خونه هنرستان خودمون هستم😂😐

    خیلی فضای خوبی داره قشنگ انرژی گرفتم 

    عالی 

    خیلی ممنون ام :)

    از شعر های خودم دیگه؟؟؟ از شعر های  شاعر های دیگه ام میشه؟؟؟

    ببخشید از چی باید مطلع بشم؟؟ میشه بگین 

     

    پاسخ:
    سلام 
    خواهش می کنم
    چه نوشته های خودتون و چه اشعاری که از دیگران خوندید میتونید ارسال کنید.
    چند نکته رو باید رعایت کنید
    1- نوشته ارسالی سیاسی نباشه 
    2- اگر عاشقانه است نباید اروتیک باشه (صحنه دار نباشه)
    3 اگر علاقع دارید به پنل مدیریت وبلاگ وارد شید و خودتون کار ارسال مطلب رو انجام بدید باید مطابق با استاندارد های شیوه نامه وبلاگ کار کنید مثلا سایز عکس ها رو باید با روشی که من آموزش میدم تغییر بدید


  • سلام باشه چشم فقط بگین دقیقا کجا بفرستم ؟؟ به خودتون خصوصی؟؟؟؟ 

    حتما رعایت میشه 

    چشم 

    عکس؟؟؟؟  منظورتون از عکس

    عکسی است که مربوط به شعری میفرستم 

    یه سوال دیگه هر عکسی میشه یا اونم باید رعایت بشه 

     

    پاسخ:
    ترجیح من اینه که شما خودتون امکان ورود به پنل رو داشته باشید مطلب رو ارسال کنید من تایید کنم و منتشر بشه
    بله عکس مرتبط به شعر یا نوشته
    البته اگه بخواید میتونید صرفا مطلبی که علاقه دارید ارسال کنید در قالب یه کامنت خصوصی بفرستید
    بله عکس هم باید رعایت بشه
  • چشم اگه شد میفرستم به خودتون خصوصی فقط نظرتون بگین ممنون 

    خیلی ببخشید زیاد سوال میپرسم آخه تازه وارد اینجا شدم آشنایی زیادی ندارم 

    میخوام بگم منظورتون از امکان ورود به پنل چیه دقیقا یعنی باید جایی ثبت نام کنم تا وارد شم؟؟ یا وبلاگ داشته باشم

     

     

    پاسخ:
    سلام مجدد
    خواهش میکنم مشکلی نیست
    از این صفحه می توانید محتوای خودتون رو ارسال کنید.

    در آدرس پایین هم عکس مربوط به مطلب خودتون رو ارسال کنید.


  • سلام ببخشید من یه متن از یه شعر الان براتون میفرستم 

    ولی توی عکس ش راستش هنوز پیدا نکردم اون چیزی که دوست داشتم و به متن بیاد من واستون شعر میفرستم 

    میشع شما به سلیقه خودتون یه عکس بزارید ؟؟؟ مرسی 

    پاسخ:
    سلام بله البته 
    مشکلی نیست 
    دیدم شعر ارسالی رو 
    قشنگ بود 
    انتخاب خیلی خوبی بود به نظرم 
    اول البته باید نام شاعرش رو پیدا کنم 
    اگه دوس داشتید میتوانید به همین صورت در جمع آوری اشعار مشارکت کنید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">