فنجان شکسته

چای قندپهلویم آرزوست

چه زود گذشت؟!

چه زود گذشت؟!

2106 روز وبلاگ نویسی و 1961 پست در این وبلاگ (14 اسفند 1400)

سلام مجدد دوستان بلاگر عزیز 

وقتی قصد داشتم برای اولین بار در بلاگفا وبلاگی ایجاد کنم ، هیچ وقت تصور نمی کردم فعالیتی که برای من بیشتر یک سرگرمی محسوب می شد بتونه تمام زندگی ام رو زیر و رو کنه 

زندگی من به قبل از وبلاگ نویس شدن و بعد از اون می تونه تقسیم بشه. 

دوستان نادیده بیانی و بلاگفایی 

این روزها زندگی اکثر ما خیلی شبیه اتمسفر وبلاگنویسی شده و از میون تعداد زیادی از آدم ها، فقط چند نفر انگشت شمار هنوز در حلقه اطرافیانمون باقی موندند. 

بلاگر های بیانی و بلاگفایی این روزها تحت تاثیر هیاهوهای بلاگر های اینستاگرامی و ادمین های تلگرامی اکثرا توی لاک خودشون فرو رفتن و چندان فعالیتی ندارن

این روزها منم حال خوبی ندارم و بعد مدت ها تصمیم گرفتم به این فضا برگردم

در واقع احساس می کنم اینجا نیمه تموم باقی مونده و ترجیح می دم با وبلاگم بعد از سپری کردن روزهایی دلنشین تر خداحافظی کنم (کی می دونه شاید اینکارو نکردم)

خب، از شما چه خبر ؟

  • سلام  به مدت دوسال نیومدم و. می بینم بیشتر دوستانم با اینکه تعداد کمی بودم نیستن احساس تنهای میکنم اینجا و الان که زمان انتشار پستو دیدم جا خوردم خیلی زود گذشت و چرا الان شما نیستین؟

    پاسخ:
    سلام 
    خوش برگشتید
    بنده هستم منتهی در دوره ای از زندگی هستم که احساس می کنم بهتره چیزی نگم و بیشتر بخونم و بشنوم دلایل مختلفی داره
    به وبلاگتون سر می زنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">