فنجان شکسته

چای قندپهلویم آرزوست

سخنان آبراهام لینکلن

سخنان آبراهام لینکلن

همه مردم از تعارف خوششان می آید.  آبراهام لینکلن

 

هرکس برای دفاع از حقش برخواست ،تو هم برخیز. اگر بنشینی ،حق را تنها رهاکرده ای نه بپاخواسته را   آبراهام لینکلن

 

به این نکته پی برده ام که بیشتر مردم آنقدر شاد هستند که ذهن شان را نیز وادار می سازند این گونه باشد.  آبراهام لینکلن

 
آزادی یعنی اینکه می خواهم نه برده باشم و نه برده دار.  آبراهام لینکلن

 
من دیده ام که درجه سعادت اشخاص بستگی به اراده و میل خود آنها دارد.  آبراهام لینکلن

 
مرد بی شهامت کسی است که در جایی که باید اعتراف کند، خاموش بنشیند.  آبراهام لینکلن

 
اگر نمی خواهی در حق تو داوری شود، درباره دیگران داوری نکن.  آبراهام لینکلن

 
ازدواج نه بهشت است و نه جهنم، تنها یک برزخ است.  آبراهام لینکلن

 
زمین خوردن، شکست خوردن نیست؛ از زمین بلند نشدن، شکست خوردن است.  آبراهام لینکلن

 
همانطور که مایل نیستم بنده کسی باشم، حاضر نیستم آقای کسی باشم. کسانی که مخالف آزادی دیگرانند، خود لیاقت آزادی را ندارند.  آبراهام لینکلن

 
کشتن گنجشک ها، کرکس ها را ادب نمی کند.  آبراهام لینکلن

 
لبخند، بیش از چند لحظه دوام ندارد، اما خاطره ی آن جاودانی است.  آبراهام لینکلن

 
هرگاه بتوانیم بعد از شکست لبخند بزنیم شجاع هستیم.  آبراهام لینکلن

 
رنج و غصه را برای خودت بپذیر و رفاه و آسایش را برای همه .  آبراهام لینکلن

 
پدرم به من کار کردن را آموخت، نه عشق و علاقه به کار را.  آبراهام لینکلن

 
من مایلم امور دولت را به نحوی اداره کنم که اگر در پایان فرمانروایی خود همه دوستانم را از دست دادم، دست کم یکی از دوستانم باقی بماند و آن، وجدان و قلب من است. آبراهام لینکلن

 
به همه اعتماد داشتن خطرناک است، به هیچ کس اعتماد نداشتن خطرناکترین است. آبراهام لینکلن

 
گامهای من رو به جلو همواره آرام بوده اند. این را خودم می دانم، اما هرگز هیچ گامی را رو به عقب برنداشته ام.  آبراهام لینکلن

کسی که "امروز" از "دیروز" آگاهتر نباشد، انسان خردمندی نیست.  آبراهام لینکلن

abraham.jpg
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">