فنجان شکسته

چای قندپهلویم آرزوست

گر تو شکیب داری طاقت نماند ما را_سعدی

گر تو شکیب داری طاقت نماند ما را_سعدی
 مشتاقی و صبوری از حد گذشت یارا

گر تو شکیب داری طاقت نماند ما را

من بی تو زندگانی خود را نمی‌پسندم

کاسایشی نباشد بی دوستان بقا را

چون تشنه جان سپردم آن گه چه سود دارد

آب از دو چشم دادن بر خاک من گیا را

یا رب تو آشنا را مهلت ده و سلامت

چندان که بازبیند دیدار آشنا را

saadi5v.jpg

  • من بی تو زندگانی،خود را نمی پسندم😔❤
  • بسیار زیبا و غم دار و نمیدونم چرا یه دفه یاد این شعر افتادم

    اگراجازه دهداین گناه یکطرفه
    به خیرمیگذرداشتباه یکطرفه

    میان قلب من وتو دوراه موجوداست
    برای عشق ومحبت دوراه یکطرفه

    امان زدست تو وخنده های شیرینت
    امان زدست توواین سلاح یکطرفه

    نگاه میکنی ومن دوباره میفهمم
    که غرق گشته دلم درنگاه یکطرفه

    بلند میشوی وچون به خنده میگذری
    بلند میشود ازسینه آه یکطرفه

    گناه کردم ازخنده ات غزل گفتم
    به خیر بگذرد اشتباه یک طرفه!!
    پاسخ:
    وکیل الشعرا 
    بسیار زیبا بود 
    سپاس از حضور شما 
  • درود عالی وغم انگیز
    پاسخ:
    وکیل الشعرا :
    سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">