فنجان شکسته

چای قندپهلویم آرزوست

معرفی کتاب-هفت عادت مردمان موثر از استفان کاوی

معرفی کتاب-هفت عادت مردمان موثر از استفان کاوی

کتاب هفت عادت موثر یکی از برترین و پرفروش ترین (فروش 16 میلیون جلدی) کتاب های روانشناسی و همچنین مدیریت است که نکات بسیار خوبی درباره ی تحول در رفتار و اخلاقیات منش و هر آن چه فرد را به تاثیرگذاری و موفقیت می رساند ارائه می کند .

استفان کاوی نویسنده ی این کتاب در سال 1996  خود به عنوان یکی از 25 آمریکایی تاثیرگذار معرفی شده است که خود بیانگر کاربردی بودن نکات کتاب و شاهدی  بر مفید بودن آن است.

مترجم این کتاب بانو گیتی خوشدل نیز به خوبی از پس ترجمه ی کتاب برآمده اند و متن فارسی کتاب قابل قبول و خوب از آب در آمده گرچه هیچ کاری بی نقص نیست و فی المثل مترجم توانای کتاب شاید بهتر بود لفظ فعال و منفعل را به ترتیب به جای عامل و غیر عامل استفاده می کرد و ... اما در کل مترجم در این کتاب نمره ی قبولی گرفته است . 

خود من این کتاب را 3 بار خوانده ام و خوانش آن را به همگان توصیه می کنم .

در ابتدا قصد داشتم خلاصه ای از این کتاب تهیه کنم که متوجه شدم خوشبختانه خلاصه ی کتاب به صورت پی دی اف در سایت های گوناگون موجود است . 

لینک دانلود خلاصه ی کتاب : دریافت
عنوان: 7-habits-of-effective-people17.zip
حجم: 194 کیلوبایت

haftadatemardomanemoaser

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">