فنجان شکسته

چای قندپهلویم آرزوست

سکوت-دنیا غلامی

سکوت-دنیا غلامی

ورم کرده است

سکوتی میان حنجره‌ام...

این روزهاخسته ام

خیلی خسته

آن‌قدرکه

دلم می‌خواهد

چشم بگذارم

بروم

درخودم گم شوم

وهیچکس پیدایم نکند...

درشعرهایم

پرتقال هابه توت فرنگی هارسیدند...

برای خیلی اتفّاق ها دیر است

وهنوزپاهای تو

به تصمیم برگشتن نرسیدند...

به جایی ازقصّه رسیده‌ام که

کلاغ ها

روی شانه ی تنهایی ام

می نشینند و

بلندبلندمی خندند... 

doniagholami-sokoot

  • زیبا بود
    زندگیتون شاد
    پاسخ:
    سپاس از حضور و آرزوی زیبایتان
    هماره شادمان باشید انشالله
  • شعری درخور تحسین از بانو غلامی اولین عضو انجمن 

  • من وقتی بلاگفا بودم دنیارو دنبال می کردم 
    وقتی اسمش رو تو انجمن دیدم جالب شد برام 
    یه دوست قدیمی رو دنبال کردن خوبه:))
    پاسخ:
    تشکر از شما 
    مایه شادمانی است که افرادی چون بانو غلامی و شما دوست بزرگوارشان به بنده ی حقیر لطف دارید 
  • بینهایت قشنگ و زیبـــااا، درود بر قلم زیبایشان
    تصویر فوق العاده ست
    پاسخ:
    درود بر شما و بانو غلامی 
    دوستی با ایشان و شما افتخار وکیل الشعرا است 
  • دنیاغلامی (رزسیاه )
    درود به روز هستم
    دعوتید گرامی
    پاسخ:
    وکیل الشعرا : 
    سپاس 
    حتما سر میزنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">